3 x 7 + 4 vyučovací hodiny prezenční výuky, 16 vyučovacích hodin distanční výuky.
Atmosféra školy
Zahájení, program a cíle kurzu |
Faktory ovlivňující sociální klima školy |
Metody zjišťování sociálního klimatu školy |
Metody zjišťování sociálního klimatu školní třídy |
Závěr kurzu |
Výuka bude zaměřena na praktické využití poznatků při realizaci autoevaluace školy.
Motivace a vznik závislostí
Úvod do druhého dne |
Sociální role v interakci a důsledky |
Motivace nemotivovaného jedince |
Hodnoceni a sebehodnoceni |
Sociální potřeby a důsledky nenaplněnosti ve školní třídě |
Operativní a koncepční práce se školní třídou |
Závěr kurzu |
Klima ve třídě je základním tajemstvím pedagogiky
Úvod do třetího dne |
K čemu je nám dobrá evoluční psychologie |
Starý dobrý mozek |
Jak se vyrábí dobrá atmosféra: půl kila ve 3.B |
Základní typy klimatu |
Některé komunikační dovednosti a nejčastější chyby v komunikaci |
Závěr kurzu |
Etické vztahy – základ vývoje člověka
(zkušenosti z hledání příčin nemocí v nemocných vztazích)
Člověk je tvor sociální. Nemoc jedince není jen jeho nemocí, ale i nemocí nejbližšího okolí (rodiny,
společnosti). Za nemocemi lze najít nemocné vztahy.
|
Dětství je doba formování a upevňování našich přesvědčení a zvyků.
|
Závěr kurzu |