09:30 - 09:45 | Zahájení, program a cíle kurzu |
09:45 - 11:15 | Teorie evaluace a autoevaluace - pojmy, legislativní rámec |
11:15 - 12:15 | Tvorba autoevaluačního týmu - týmové role, typologie MBTI |
12:15 - 13:15 | Cvičení - testování týmových předpokladů účastníků kurzu |
13:15 - 13:45 | Přestávka |
13:45 - 14:45 | Autoevaluační metody - teorie |
14:45 - 15:45 | Cvičení -zisk portfolia informací z některých metod - testování přidané hodnoty |
15:45 - 16:00 | Diskuse, harmonogram dalšího postupu, domácí úkol |
14:00 - 14:15 | Úvod do druhého dne |
14:15 - 15:45 | Postup autoevaluace dle metodiky OU/MEC
Vlastní hodnocení školy - využití souboru ukazatelů dle OU/MEC |
15:45 - 16:45 | Cvičení - pracovní sešit |
16:45 - 17:15 | Přestávka |
17:15 - 18:15 | Představení programu IS AUTOEVAL |
18:15 - 20:15 | Cvičení - praktický nácvik práce s programem IS AUTOEVAL |
20:15 - 20:30 | Diskuse, harmonogram dalšího postupu, domácí úkol |
14:00 - 14:15 | Úvod do třetího dne |
14:15 - 15:45 | Význam a praktické využití autoevaluační zprávy
|
15:45 - 16:15 | Přestávka |
16:15 - 18:15 | Cvičení - rozbor autoevaluační zprávy školy - diskuse, vyhodnocení, doplnění |
18:15 - 19:15 | Možnosti modifikace metodiky autoevaluace OU/MEC pro jednotlivé typy škol |
19:15 - 20:15 | Cvičení - praktický nácvik doplnění a změny ukazatelů |
20:15 - 20:30 | Závěr kurzu |